Доставка до відділення «Нової Пошти»

  • Завдяки доставці «Новою Поштою» ви можете отримати ваше замовлення навіть у найвіддаленіших куточках нашої країни.
  • Перед відправкою товару з вами зв'яжуться наші представники для уточнення деталей доставки.
  • Терміни доставки до відділення «Нової Пошти» в середньому 1-4 днів.
  • Після відправки товару ви отримаєте SMS-повідомлення з номером декларації.
  • Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова Пошта»

Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника та підписуючи акт прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізнику.

Вартість доставки залежить від габаритних розмірів посилки та міста одержувача. При виборі оплати за товар магазину "Turboline" у вигляді післяплати стягується плата за зворотну доставку згідно з тарифами компанії "Нова Пошта". Розрахувати вартість перевезення товару компанією "Нова Пошта". Можливе відправлення товарів з послугою "Накладений платіж". Суть цієї послуги полягає в тому, що покупець оплачує товар після повної перевірки у відділенні "Нової Пошти". У такому випадку Ви можете не турбуватися про відповідність посилки Вашому замовленню та її збереження. При замовленні послуги "Накладений платіж" клієнт повинен сплатити вартість відправки грошей назад згідно з тарифами компанії "Нова Пошта".(+ 2-3% від суми).


Оплата

  • Готівкою у магазині за адресою вул. Смілянська 159, корпус 3, магазин №23
  • Накладений платіж
Оплата замовлення у відділенні "Нова Пошта" після повної перевірки комплектності вашого посилання. Згідно з тарифами "Нової Пошти" одержувач має сплатити відправку грошей назад (+2-3% від суми).
  • Предоплата на рахунок "ПриватБанк"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Популярные товары